21 Kasım 2012 Çarşamba

Gitarist


Gitarların Ağlayışını Duydun Mu Hiç

Ama Nerden Duyacaksın Ki

Onlar Senin İçin Sadece Bir Eşya

Ama Değiller Hiç Bir zxaman Olmadılar

Al Dinlermisin

Cevabın Hayır Galiba

Tamam dinleme sana Zorla Dinleten Yok

Ama sana Bir Şeyden Bahsedecem

Bağzı Gruplar Vardır Mistik Olayları Anlatır

Bağzıları Ölen sevgililerini

Bağzısı İse Atalarını

Ama Sen Etrafındaki Cogu İnsan Onları Hep Aynı Şekilde Değerlendirdiniz

Satanist,Eroinman

Nerden Biliyorsun

Aralarına Katıldın mı Hiç

yada zahmete Girip Araştırdınmı Oturduğun Yerden Ahkam Kesmek Kolay

Tamam Sert Müzik Yapıyorlar

Tamam Bağzı Kötü Örnekleri Var

Ama Nerden Biliyorsun Hepsinin Öle Olduğunu

Bir Olay Anlatim Sana

Grup Konserdedir Sert Bir Şarkı

Herşey Gayet Sert

Vokaller Vesaire

Eski Sevgiliye Olan Kin

Bağrış Çağrış

Ama Bir An Gelir Hepsi Susar

Herkez Geri Çekilir Meydan Gitaristte Kalır

Gitarit Başını Öne Eğer

saçları Yüzünün Görünmesini Engeller Ve Başlar Solosuna

Solosunu Girerken Gözünden Bir Yaş Akar

Sonra Bir Damla Daha

Ve Devam Eder Gitarist Ağlar

Gtarist Ağladıkça Elindeki Gitara İçten Odaklanır

Ve Gtarist Ağlamaya Başlar

Onları Anlayanlarda Fena Olur

Bağzıları Göz Yaşlarıyla Eşlik Eder

Şu Satırları Yazarken Bende Ağlarım





Soruyorum Sana

Ben O Ağlayan Gitaristtim

Yada Seyircilerden Biriyim

Hatta O Ağlayan Elektrogitarım

Ne Diyrsun Bana

Satanist Mi  Ağlama Mı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder